zaterdag 10 januari 2015

Bloghop NL Stampin' Up demo's







Welkom op de bloghop georganiseerd door de Nederlandse Stampin’ Up! demonstratrices!
Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit
de nieuwe Stampin’ Up! lente/zomercatalogus 2015.
Als het goed is kom je hier via het blog van Anne-Marie Breurkes.

Hoe werkt een bloghop? 
Heel simpel! Deze bloghop start op het blog van Erna Logtenberg.
Daar vind je een link, deze klik je aan en vervolgens hop je verder.
Op ieder volgend blog staat een bericht met weer een link naar een volgend blog.
Het is leuk om alle blogberichtjes te lezen, mooie dingen te bekijken en inspiratie op te doen!

Wat moet je doen?
Je hopt van blog naar blog en je laat als je dat leuk vindt,
gezellige reacties achter op de bloghopberichtjes bij de deelnemende demonstratrices.


En dan nu mijn bijdrage voor deze bloghop!!


Toen ik de lente/zomercatalogus voor de eerste keer doorbladerde 
wist ik meteen welke sets/bundels ik graag wilde hebben!


Petal Potpourri met de Flower Medallion pons 
&
Crazy About You met de Hello You Thinlits stanzen


Deze sets zijn heel goed met elkaar de combineren.

Als eerste maakte ik de kaart.



Naast de al genoemde sets gebruikte ik voor deze kaart ook de nieuwste 'tag' pons: 
de ornate tag topper punch. 
Verder nog een bijpassend knoopje en een stukje lint. 
Deze komen uit een setje met diverse knopen en rolletjes lint in 3 verschillende kleuren.
Dit setje kun je nu gratis kiezen bij besteding van € 60!


Vervolgens maakte ik nog dit cadeaudoosje.



Het basisdoosje maakte ik met de gift box punch board.

De bloem komt uit de stempelset Crazy About You. 



Deze stempelde ik in 4 verschillende kleuren. 
De grootste bloem ponste ik uit met de Flower Medallion pons. De andere 3 knipte ik uit. 
Verder gebruikte ik een stukje designpapier van Best Year Ever (ook te kiezen bij besteding van € 60) 
en zo'n onwijs gave woordje stans: 'Hello'.

De lente/zomercatalogus is weer gevuld met genoeg leuke spulletjes om hele mooie kaarten en projecten te kunnen maken. Op mijn blog en mijn facebookpagina zal ik regelmatig wat laten zien. Neem trouwens ook eens een kijkje op mijn facebookpagina: Kaarten & Scrapsels.
Tijdens de Sale-A-Bration periode heb ik daar een leuke actie lopen!



Ga nu verder naar het blog van Yvonne van Bruggen.


http://www.bruggetje.blogspot.nl/


























































Built for Free Using: My Stampin Blog




41 opmerkingen:

  1. Leuke bijdrage Miranda. Ziet er echt toppie uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kleurencombi heb je gebruikt! Gaaf setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurencombi. Keigaaf doosje en een prachtig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh wat leuk zeg!! die bloemen zijn ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt je kostelijk vermaakt zie ik met één set hihi, leuk om te zien dat je zoveel meer mee kunt dan alleen een kaart. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk vrolijk en prachtig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee met de bloem op het doosje! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi uitgewerkt geheel, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat komen deze kleuren mooi tot hun recht zo. Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke projectjes heb je gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Miranda, leuk setje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie spulletjes gemaakt en ook een mooi doosje. En ook erg mooi gefotografeerd trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart en doosje !
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke projectjes! Mooi hoe je de laatste bloem gemaakt heb. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf gedaan zo! Weet je dat ik er gisteren pas achter kwam dat er een pons op die bloem past, hahaha. Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke projecten heb je gemaakt ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuk gedaan doosjes zijn altijd leuk om te geven groétjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi gedaan. Word erg vrolijk van deze papiertjes,.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Misschien dat ik toch maar eens die thinlits met teksten ga aanschaffen want dit geeft wel écht een leuk effect aan het geheel.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een ontzettend leuke creaties Miranda, lekker "fris en fruitig" echt heel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi kaartje en wat een frisse kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk setje, Miranda. Daar word je helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk en een vrolijke kleurencombi. :) wordt je meteen vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. vooral dat doosje is heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen